&1
1. Pomieszczenia mieszkalne w Apartamentach Kopernika 7, zwane dalej ,,apartamentami” wynajmowane są na doby.
2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00 i kończy się o godz. 11.00 dnia następnego.
3. Najemca apartamentu, zwany dalej ,,Gościem hotelowym” może zająć bez dodatkowej opłaty apartament w godzinach 13.00-14.00 w dniu, w którym rozpoczyna pobyt, jeśli apartament ten jest wolny i przygotowany do wynajęcia.
&2
1. Najmując apartament Gość określa czas swego pobytu w obiekcie, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
2. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany po dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10.00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie zobowiązuje obiektu do potwierdzenia przedłużenia pobytu.
3. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia najmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc.
&3
1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze dostępnymi publicznie informacjami. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obiektowi niezwłoczną reakcję.
2. Obiekt ma obowiązek zapewnić:
◦ warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
◦ bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
◦ profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w
obiekcie,
◦ sprzątanie apartamentów i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas
nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie,
◦ sprawną pod względem technicznym usługę, a w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, obiekt dołoży starań aby w miarę posiadanych możliwości zamienić apartament lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
&4
Na życzenie Gościa obiekt świadczy nieodpłatnie usługi:
1. udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
&5
1. Odpowiedzialność obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych, przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona.
2. Gość powinien zawiadomić recepcję obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej
stwierdzeniu.
&6
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
&7
Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uregulował należną za pobyt opłatę.
&8
1. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
2. Osoby nie zameldowane w obiekcie nie mogą przebywać w apartamencie w godzinach od 22.00 do 7.00 dnia następnego.
3. Zachowanie Gości korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
&9
1. Gość obiektu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
3. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. W razie
naruszenia zakazu, Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju. W przypadku
uruchomienia systemu DSO i przyjazdu straży pożarnej Gość zostanie obciążony kosztami. W obu przypadkach jest to koszt 400 zł.
5. Aktualny cennik usług i opłat w hotelu znajduje się w recepcji, a skrócony cennik w każdym pokoju hotelowym.
&10
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w apartamencie będą odesłane na adres wskazany przez Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji obiekt przechowuje te przedmioty w hotelowym Biurze Rzeczy Znalezionych przez okres dwóch miesięcy.